tirsdag 30. september 2008

Badet

Nå har jeg vist dere litt av hagen og gangen, så da har jeg vel ikke annet valg enn å gå litt videre inn i huset! :) Denne gangen tenkte jeg at dere skulle få se badet…

PIC_0444-1


PIC_0448 

Her koser jeg meg mye, spesielt de gangene det er veldig kaldt ute…finnes ikke noe hærligere enn å senke seg ned i et boblekar når det stormer rundt husveggene! Dette karet har også innebygd lys i flere farger, og det anbefaler jeg på det sterkeste! Det er ikke mulig å beskrive den vakre stemningen lyset i boblekaret gir i et mørkt rom…

                          PIC_0442-1

                                         Velværeprodukter hører alltid med på et bad!

PIC_0438 

             Veggskriften har fått mørkebrun farge for å passe til rommet som går i beige

PIC_0452 PIC_0456

             Vasken står på et gammelt rundbord som vi har delt i to og malt hvitt

PIC_0458 

Skapet stod tidligere i stuen, men passet fint inn på badet til å ha handuker og diverse i… Det var badet mitt! Takk for at du tok turen innom min blogg, ha en super dag! :)

20 kommentarer:

My home is my Castle sa...

For et nydelig bad du har :)
Stort og luftig... Skulle gjerne hatt et boblekar ;)

Klem,Kari

MeyBiMe sa...

Herlighet for en flott blogg!!!!!!!!
Her tror jeg aldri jeg har vært før.
Nydelig bad og paviljong...ja alt er vakkert her inne faktisk :-)
Kommer nok på besøk igjen her :-)

Marigrafen sa...

Oi.. det var et skikkelig fint bad du hadde! Et drømmebad rett og slett :)

Tiril sa...

For ett lekkert bad, sikkert herlig med ett deilig boblebad til tider.
Hadde ikke fått plass til det hos meg nei,
men vi kan ikke alle ha likt.
Fin blogg hadde du iallefall.

janne - kathrine sa...

Heldige du som har så stort bad :-)
Det var virkelig pent og delikat på det badet ditt.
Kos deg masse med det!

Anonym sa...

Oi oi for et lekkert bad!! Det må være velvære for sjelen å stelle seg her!! :)

Ha en fin kveld!
Kari J

Astrid sa...

For eit flott bad!
Kan nesten ikkje vente med å sjå resten av huset, det du har vist oss til no er som det skulle vore henta frå eit interiørmagasin:)

Merete sa...

Knallfint!! Må vera ein av dei flottaste bad eg har sett her i bloggverden :o) nydelege detaljar med badekaret og vasken! her kjem eg garantert tilbake :o)
fin tirsdag til deg!!

Jorunn sa...

Så lekkert bad! Skikkelig gjennomført og med mange fine detaljer :0) Her var det noen tips å hente ja.

by Siv sa...

Nå har jeg nilest gjennom hele bloggen din, herlighet hvor mye fint du har!!!
Mye eyecandy :)
Håper det er greit at jeg linker deg, her har jeg gjerne lyst å komme på besøk igjen
Ha en super tirsdagskveld
*Siv*

A-H sa...

Et flott bad du har:)

Millas hem sa...

Oj oj oj, vilket badrum!

Där hade min make fått stå länge och knackat på dörren för att där hade jag varit i timmar!!:)
Så otroligt mysigt!
Kram Camilla

Unknown sa...

Herremin hatt! Det er noe av det fineste jeg har sett.

home 4us sa...

Utrolig flott bad:) Så luftig og delikat!

Anneli sa...

Nydelig bad du har <3 som hentet rett ut fra et interiørblad..
Koselig blogg, hit kommer jeg gjerne tilbake (:
Ønsker deg en fin kveld <3

Tone sa...

Hei du ferske blogger!
Så lekkert bad!
Velkommen inn i blogglandia - du vil kanskje etter hvert oppdage at du blir blogoholic...et kallenavn jeg har fått av min mann.
Fotballkamp eller mafiafilm på tv = fruen blogger i steden.
Ellers også for den saks skyld.
Ha en fin dag
Tone

Anonym sa...

ÅÅÅ så flott bad du har. Du er så flink med nydelige detaljer litt utenom det vanlige.

Ha en fin kveld:-)

tinemor sa...

For et lekkert bad!
Rene interiør-repotasjen.
;-)

Veronica's hus sa...

Wow så lekkert bad/ blogg
har ikke vært her før, men linker deg for jeg kommer tilbake:)

God helg

Bergheim sa...

For et nydelig bad du har. Akkurat som jeg ville hatt det selv. Ha en fin uke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails