tirsdag 7. oktober 2008

Bomkjøp!

Fikk en utfordring om å vise frem et bomkjøp som jeg har gjort! Og etter å ha vært i tenkeboksen bare en bitte liten stund, var valget soleklart!Disse to skapningene her må være et av mine dårligste kjøp! Ikke klarer jeg å henge de opp, og ikke gjør de noen nytte av seg som pynt alene heller. Den perlelenka som dere ser jeg har satt fast på den ene, er resultatet av et mislykka forsøk på å få de til å henge, men det funka heller dårlig...endte med at de ble veldig skjeiv...

Har dere forresten tenkt på at i denne verden med så mye dill og dall som man kan få kjøpt til å henge opp her og der, så er utvalget heller dårlig i å ha noe å henge det opp med? Fikk en gang kjøpt sånne strenger som man bare drar i til ønsket lengde, men da jeg kom å skulle kjøpe flere ble jeg henvist til en grossisthandler, og der solgte de bare 100 stk i gangen...Greit, jeg elsker dill og dall, men 100 stykker er nok mer enn selv jeg trenger!

Og her ser dere hvor man liksom skal ha i telys, jaja...det er jo lov til å drømme! Men kanskje er det noen der ute som kan gi meg en lur ide om hva jeg kan bruke disse to udefinerbare gjenstandene til? For tiden tar de bare plass i kommoden min, og jeg må innrømme at jeg har lekt med tanken om at de ville tatt seg bedre ut på søppelfyllinga!

Jeg sender utfordringen videre jeg, hvilket bomkjøp har du gjort? :)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Er ikke dette slik som man setter ned i juledekorasjoner da? Har iallefall sett det et parganger, med blomter, grønnplanter, nisser og disse som du har kjøpt......

Et spennende bomkjøp ;)

Ha en stålende kveld :)

Ann Helen sa...

Hihi, ja utrolig hva man får seg til å ta med hjem noen ganger;-) Driver og pønsker ut noe til et bomkjøp innlegg jeg også.., hihi, ikke så vanskelig egentlig, må bare finne det værste av det værste;-)

Må bare kommentere det NYDELIGE badet ditt også! Så fantastisk idè med det lille bordet å ha vasken på - herlig, herlig:)

tinemor sa...

Jeg tror jeg hadde stukket de ned i en blomsterpotte.
I utepotter om sommeren og inne om vinteren.
Så gir de fint lys både på planten og rundt....
Var det en ide?

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Så flott blogg du har! Du har et nydelig hjem!!

Jeg linker:)
KLem Anette

ENGEL sa...

hoppende helga for en superduperfantastisk blogg du har da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!her kommer jeg tilbake,du har et flott hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Henriette sa...

Støtter teorien om å sette disse "dingsene" ned i juledekorasjoner(eller andre dekorasjoner). Kan faktisk bli ganske fint....

Nydeleg blogg du har. Forelska meg i lysthuset ditt. Sånn vil eg og ha. Er berre litt usikker på kor i all verden det ville passa inn i min hage.......

Ha ein fin dag:-)

Anita sa...

Så nydelig blogg du har! Hit kommer jeg garantert igjen!! Badet ditt er som tatt ut av ett interiør magasin!! KOs deg! Klem!

Lykkehuset sa...

Hei, hei! Sjekk siden min;)

charm design sa...

Hei,så fin blogg du har.Er vist første gang jeg er her på besøk.
Ha en super fin dag

Annaewa sa...

Fantastiskt ljuvligt du har det hemma! Fina inspirationsbilder och allt är ditt eget, helt otroligt. Kommer tillbaka:) Kram Annaewa

Anonym sa...

synes de var ålreite jeg:) bruker sånne når jeg lager juledekprasjoner til jul.. din blogg du har, kommer snart på besøk igjen:)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flott blogg du har! Berre elska lyshuset deres!! Er det greit eg legger til din blogg til min? :) Ønsker deg ein strålande kveld! :) God klem :)

Lykkehuset sa...

I morgen sendes gaven din:) Håper den faller i smak:)

Støv på hjernen. sa...

Heisann hoppsann... ville satt de på hodet slik at det ble kjegler til pynt jeg på et lysfat et eller annet,,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails