fredag 31. oktober 2008

Ny award! :)

Se sirenjanei.blogspot.com :)

8 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Her har jeg ikke vært før, takk for titten i din vakre blogg og gratulerer så masse med award:)

God helg,
vennlig hilsen Kate:)

Vår lille hage sa...

Hei navnesøster! Jeg heter også Siren og har bloggen simmas hus. Titt gjerne innom! Kjempefin blogg du har!

Klem

KOSELIGE HJEM sa...

Koselig blogg du har!
Gratulerer med award. Det er alltid oppløftende å få.
God helg til deg!

Forglemmegei sa...

Hei takk for besøket på min lille blogg. flott blogg du har, må innom flere ganger her...
kos deg videre i helgen
klem camilla

h.espe sa...

Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min!

Denne bloggen var ny for meg, og her kommer jeg gjerne tilbake - kjempekos!!

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

mali-mo sa...

Gratulerer med alle aeardene ;) Og gratulerer med 2 plassen inne hos NiB ;) Syns bildet ditt var så stemningsfullt og fint ;)

Astrid sa...

TUSEN TAKK for den fine utmerkinga som eg har fått med deg!
Og gratulerer med 2. plassen på NIB, eg stemte på bildet ditt faktisk, likte det best:)
Ha ei fin veke!

Magdalena sa...

hei,- vil bare si at eg " heia " på ditt vakre bilde...
Magny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails