lørdag 13. desember 2008

Da var kjøkkenvinduene pyntet til jul

I år har jeg ikke klart å finne julegardiner til stuen som jeg liker. Så da bestemte jeg meg for å lage min egen variant av kjøkkengardiner, slik at jeg kan bruke kjøkkengardinene i stua.

DSC01378 

                                                                **************

DSC01362 


Siden jeg ikke liker tanken på at det kan begynne å ry av naturlige greiner mitt i jula, så ble det kunstige greiner her i huset :) Jeg har pyntet greinene med vanlige julekuler... Så får jeg håpe at jeg finner meg gardiner i stua til neste år som jeg faller for! :)

15 kommentarer:

ENGEL sa...

å så fint det var!!!herlig!

Carpe Diem sa...

Det vart kjempefint. Treng ikkje gardiner når du har pynta så fint.

My home is my Castle sa...

Så flott det var :)
Heldige du som har sånne brede vinduskarmer ;)

Klem,Kari

Therese sa...

Jeg syntes dette var lekkert jeg og oppfinnsomt. Jeg hadde aldri kommet på det :) Men jeg hadde nok også foretrukket "fake", ellers ville du hatt fullt opp med jobb ut desember :)

Fjordheim sa...

Og her var det jammen enda en ny bloggvenn. Nydelig kjøkkenvindu.
Det var jo veldig lurt med den granlenka i vinduet.
Ha en flott 3. søndag i advent :)

Marie sa...

Hej!

Så fint du gjort i köksfönstret, blev ju jättebra.

Tack snälla du för den fina awarden, blev jätteglad!

Ha en trevlig kväll!
Marie

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå koselig du har pyntet! Kjempe-fint!!

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Anette

Josefine sa...

Hei..så fin det ble i vinduet ditt!
Virkelig flott pyntet. Ønsker deg en fin uke, klem fra Josefine

Anonym sa...

KJÆMPEFINT!! NYDELIG!

Magdalena sa...

Guri, så vakkert da.... har lyst å ta inn granbar og lage girlander eg også.....
klem og fiiin uke~~~

Astrid sa...

For eit koseleg kjøkkenvindauge!
Eg har noko til deg på bloggen min, ser no at du har den frå før, men no får du den altså ein gong til frå meg:)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Tror ikke du finner finere gardiner jeg. Så du må nok opp med den til neste år også.

Ha en fin kveld.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

OI, så flott det vart :) Skikkelig koooselig julestemning hos deg :) Las litt videre ned på sida og såg ein kjempelur gaveide :) kanskje eg må låne den ideen din til neste år. ;) No er heldigvis dei fleste pakkene i boks. :) Ønsker deg ei flott førejulstid :) Godklem :)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så fint det blev! Du behöver verkligen inga gardiner!
kram
Marie

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehe, takk for så fine ord :) Sykunnskapene mine er ikkje så mange, men eg lærer stadig ting når eg setter meg ned for å sy :) Øvelse gjer meister :) Så eg øver så godt eg kan ;) hehe. Julesokk er da alltid kos, uansett fra Kid eller heimelaga :) Det er jo det som er inni, som teller.. ikkje sant? ;) hehe. Det trur eg nok min mann vil påstå vertfall :D hehe. Ønsker deg ei herlig adventstid :) Godklem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails