mandag 8. desember 2008

Julegavelaging...

Denne helgen har vært veldig hektisk... jeg har laget julegaver, vasket og bakt! Når jeg tenker etter, så skjønner jeg egentlig ikke at jeg har hatt TID til å sitte å LAGE julegaver! Men, det er jo så koselig å gi bort en personlig gave...spesielt til de som står en ekstra nær! :)

DSC01335

Denne esken har jeg laget til en veninne av meg, den skal jeg fylle med et eller annet godt! :)

DSC01326

Slike esker som det her kan man gjøre så personlig eller upersonlig som man vil. Jeg har blant annet laget esker med familiemedlemmer som motiv, etter å ha redigert de til svart hvitt. Deretter har jeg pyntet med blonder og stempler...det ble veldig fint, og skikkelig personlig. Man kan også bruke disse til å fylle med julegodt, det har jeg tenkt til å gjøre! :)

                                             DSC01333
Og her ser dere utgangspunktet...notepapir, Distress Ink, lim og stempler. Hjerteformede treesker får man kjøpt på Europris! :)

9 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Så flink du er,ingenting er så koselig å få som selvlagde gaver..og de er heldige de som får så fine esker/bokser:)
maliva

Merethe sa...

hei, de var super flotte! Kan du forklare litt mer om Distress Ink? Og hvordan fikk du til det sorte på kantene?

tinemor sa...

Så flotte!!!
Dette var jo en super ide!
Men hva er Distress Ink?
Heldig er de hvertfall som får gave fra deg!
Klem

Anne sa...

Så fine ekser du har laget! Kjempe koselig blog du har:) Må titte innom her igjen! Ha en fin uke:)

Hilde Heimdal sa...

Så utrolig flotte esker du lager, kjempekoselige var de:o)!!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fina askar du har gjort! De skulle man bli glad i, om man fick...
Kram
Marie

Daisys home sa...

Må bare si at du er kjempeflink som lager gavene selv.og så fine de var.klem

Anonym sa...

VELDIG FLOTT!!!

Ble imponert!!

Guttemamma sa...

Så superflink du er!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails