søndag 25. januar 2009

Et lite hjørne av kjøkkenet

Hei, håper dere har hatt en fin helg, det har jeg! Har bedrevet med en del maleprosjekter i helga, blant annet så har jeg forvandlet en gammel potetkasse til et skap på kjøkkenet. Er ikke helt ferdig med det enda, skal prøve å se om jeg klarer å male skrift på det også. 

DSC00914-1 

DSC00910-2 

Viser noen bilder i fra et lite hjørne av kjøkkenet. Her oppbevarer vi diverse som vi bruker i matlagingen. På menyen i dag står det koteletter med ris og tilbehør, det skal bli godt! Og snart ser vi solen igjen også, gleder meg til den igjen skinner på vårt hus!  :)

13 kommentarer:

Crinoline sa...

Det er en nytelse å se på bildene dine. Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

Jannicke sa...

..potetkasse til skap?? Wow, det må du vise når det er klart!!
Utrolig flotte bilder!!

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder hos deg... Som alltid ;)
Gleder meg til å se potetkassa :))

Klem,Kari

Viola sa...

Älskar som vanligt dina vackra bilder, du har så fint omkring dig, ser fram mot det färdiga reslutatet, ha en bra vecka, klem VIOLA

Anonym sa...

Tusen takk for award,nå ble jeg glad:)
Det er så koselig at det er noen der ute som er innom bloggen min.
Så fine bilder du viser, skapet var kjempe fint..
Klem Anita

Inspiration i vitt sa...

Hej vilka underbara bilder du har på ditt kök, jag blir alldeles matt.
Ser fram emot att få se text på målningen.

Hur gör du när bilderna blir så stora, jag har försökt men fattar inte riktigt??

Kram på dig/Ingela.

Pirre sa...

Hej! Jag fann dig allt, vad skoj att du ville titta in hos mig och tack för fin kommemtar!
Jag ska studera allt finn hos dig lit senare idag, nu ska jag gå till min verkstad och måla, kram Pirjo/maleriboden.se
p.s lägger till dig hos mig d.s

Herskapelig shabby sa...

Så stilig, enig med Crinoline, en ren nytelse!! :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Koslige bilder av kjøkkenhjørnet :) Gler meg til å sjå den kassen din, når den blir ferdig :) Ønsker deg ei herlig veke :) Godklem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

hehe, morsomt :)

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

så vakkert! nydelige bilder du viser fra kjøkkenet...gleder meg til å se bildet av maleprosjektet når du er ferdig=) Klem

Inspiration i vitt sa...

Hej, tack för tipset om bilderna, ska prova det framöver.
Kram på dig/Ingela.

Rumour has it sa...

Oh, that´s funny, I´ve exactly the same sugar-pot and little milkjar (and small bowls) with the same pattern as you have! So, the same taste... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails