tirsdag 23. februar 2010

 
Hei igjen! :) I dag er jeg hjemme fra jobb med minste pia mi som har spysjuka…stakkars liten, hun har mer eller mindre vært syk helt siden lørdag. Så smittsom som denne sykdommen er, ja så går jeg egentlig bare rundt å venter på å bli syk jeg også! Og jeg gruer meg litt på forskudd…finnes knapt noe mer ubehagelig enn spysjuka!
 

Men enn så lenge så er jeg frisk og i go form! Så senere i dag skal jeg bake gulerotmuffins, har aldri smakt det før, men har hørt at de skal være himla saftige og gode! :)

P1010556

I det siste har jeg øvd meg på detaljbildetaking med ny kameraet mitt. Jeg er enda ikke 100 % fortrolig med diverse funksjoner, men det kommer seg forhåpentligvis jo mer jeg holder på å eksprimentere. Det er faktisk ganske morsomt å ta nærbilder, og det er jo nesten ikke den ting man ikke kan ta bilde av uten at de blir vakre og fremstår i et nytt lys. Bildene som dere ser her, er av såper og fatigmannssølv på et brett. Såpene er helt utrolig nydelig, og selv om de er billig å kjøpe har jeg ikke tatt meg råd til å bruke de. Inntil videre fungerer de utmerket som pynt! :)

P1010565

Det er så kaldt hos oss for tiden, graderstokken viser – 16. En perfekt innedag med andre ord! Nå skal jeg kose meg med pia mi på sofaen, vi skal se tegnefilm! Ha en fin dag! :)

Siren

17 kommentarer:

Datt sa...

God bedring i huset! Og likte detaljebildene dine jeg! :)

teddy bears Marin to Venice sa...

Blog di rara bellezza, molto raffinato !
complimenti.
Ciao da Venezia
Rosarita

Magdalena sa...

så kjedelig å være syk... spysyken er det værste... så fin patina i bildene dine,
likte det eg ser ;O))
klemklem

Mette sa...

God bedring til vesla! Vi har hatt et par omganger med det samme - det slipper liksom aldri taket!

Nydelige bilder! Synes du er flink jeg!

Klem:) Mette

My home is my Castle sa...

Helt nydelige bilder :)

God bedring til jenta di. Stakkars,,

Klem,Kari

Hulda sa...

Herlige såper! De er vel fra Magny? :) Synes jeg kjenner stilen hennes igjen. Lekre bilder hos deg! Har sett på mye her nå. Hvordan går det med bildene til boken? Jeg har fått sendt inn en cd nå.

Viola sa...

Hoppas du har klarat dig, kräksjuka är ju inget vidare att få...vilka underbara bilder det blir, en ny kamera det ska jag investera i framöver,,,kramen

Fru Luna sa...

Mmmm, gulrotmuffins er noe av det beste jeg vet :)
Du skal ha blender du også, dersom det er speilreflekskamera du har... For å forstå det litt bedre kan du se i instruksjonsboken som fulgte med eller følge med på kurset til NIB.

Ha en fin kveld, Siren!

Lilla Blanka sa...

Hej goa vän!

Oh stackars liten, spysjuka är såå otroligt hemskt, tycker jag.
Väldigt obehagligt.. hoppas hon mår bättre nu.

Dina bilder är så vackra, och de där tvålarna skulle jag vilja ha. De är som du säger jättefina som pynt. Man har nästan inte lust att använda dem.

Kram
Mia

Jacqueline @ HOME sa...

Your soaps look wonderful. I love them and your camera skills are brilliant. XXXX

Maliva`s verden sa...

Nydelig bilder du tar...de såpene der har jeg også. Magny er så flink;o) har ikke hjerte til å bruke de. Så de ligger og dufter på et brett i stuen min. Ønsker deg en helg med god helse. Klem fra Maliva

Anne sa...

God betring til alle som er sjuke hos deg! Er grusamt med spysjuka, ja:(
Kjempefine bilete, syns du er så flink til å fotografere:)
Ha ei flott helg!
Klem Anne

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nydelige bilder og nydelige såper.
god bedring til småjenta.
Ønsker deg en fin helg
Klem:)

Unknown sa...

Hei!

Ufff, spysjuka er noe herk...håper du slapp unna!?
Fargen på kommoden min er grønn ja, helt herlig, kan nok stemme at de hadde lignende på 60-tallet - jeg digger den! Har masse maling igjen, så funderer fælt på hva jeg skal male nå, hihi:)

Så herlige bilder, trodde først det var bøker til jeg leste det var såper...;) hvor har du fått tak i dem?

Ønsker deg en flott søndag, håper dere har like flott vær som oss!

klem:)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Uff da, god betring til småjenta :) Håper ho er blitt frisk att no :)

Godklem til deg Siren :)

Renate sa...

S*å herlige bilder du hadde ,likte veldig godt stilen din . takk for titten

Ingeborg sa...

Hei Siren,

Så fin side du har samt god smak:-) Morsomt å se. Jeg er ny blogger bruker så du får ha meg unnskyldt når det gjelder layout. Har som avtalt lagt ut sveitserhuset og hagen på nettet. Ikke alle rom er avbildet, men tatt de viktigste.
Vi snakkes til uka:-)

mvh Ingeborg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails