søndag 9. mai 2010

Blomstersproget…

Hei alle sammen, nå er det jammen lenge siden jeg har blogget! Har hatt så himla mye å gjøre i det siste, både på jobb og med mine studier. Heldigvis så er det siste innspurt på bachlern nå…jeg gleder meg såå til å bli helt ferdig! Jeg har savnet å være på besøk på bloggene deres, eller sitte hjemme å bla i interiørblad mens jeg bare har kosa meg…har rett og slett ikke hatt tid til noen av delene! Jeg har vel gått glipp av en hel del mye nytt kan jeg tenke meg, er vel helt akterutseilt i interiørverdenen jeg nå! ;)
 
Hos oss er det såvidt begynt å våres, enda ligger snøen flekkevis på plenen, og tela sitter dypt i jorda. Husker så godt i fjor på denne tiden, da var jeg allerede i gang med å stelle i hagen…snakk om kontraster!
Tenkte jeg skulle vise dere dette søte kortet som jeg fant i lag med en hel del andre gamle kort. Nydelige blomster, med hvert sitt språk!
 
P1011775
Jeg syns kortet er så søtt, og så forteller det en liten historie om blomstene! :)
 
P1011763
Kortet har jeg plassert i lag med andre dokumenter på et gammelt lp-stativ som jeg fant på en bruktbutikk.
 
P1011778

Neste helg drar jeg til Praha, dere kan tro jeg gleder meg! Håper selvfølgelig å komme over en antikvitetsbutikk eller to…eller kanskje enda bedre, et bruktmarked! :)

Ønsker dere alle sammen en flott dag, og tusen takk for alle herlige kommentarer som jeg fikk på forrige innlegg! 
:)

Siren

14 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej goa vän!

Härligt att se ett nytt inlägg från dig!

Underbart blomsterkort och ljuvliga nostalgiska foton!

Kraaaaaam
Mia

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Siren,
How lovely to see you back although, your studies are far more important !! I'm sure that you haven't missed much here in blogland !!
I love your card of flowers and you have photographed it beautifully.
We are not having very good weather either, here in the U.K. Let's hope that it warms up soon. XXXX

Randi sa...

Heia Siren!:)
Huffa meg,eg er nesten skjemd,så alt alt for lenge sidan eg har vore på besøk :(
Å eg må berre seier det,nesten so det var godt å sjå at du og ikkje har så mykje tid til blogging.....;))Her stoppa det heilt opp med blogging!! Men men...
Men for ein søt blomsterplansje du har funnet deg,artigt!! Å sånn derre plate stativ hadde oss og ein gang:):)

Håper du snart får puste godt på no når skulen straks er slutt,tvi tvi med siste innspurt !!!
Å ikkje minst,god god tur til Praha,kos deg!!
Håper oss sjåast!!
Mandagsklem frå,Randi

Ragnhild / Wallas Verden sa...

å det var helt nydelig kort.
har ikke hatt tid til så mye blogging jeg heller i det siste. sånn er det bare av og til.
Må du ha en herlig kved
Klem:)

Lev Vackert sa...

titta in dolda bloggen, ler

Elin | Draumesidene sa...

Hei Siren! Hadde nesten gløymt av deg! Og korleis kunne eg det??? Så vakre bilder du viser her, og på alle innlegg under her! Håper du har ein kjempefin fredagskveld!

God klem frå Elin :)

Margrethes hus og hage sa...

Så vakre kort! Det er noe eget med slike sjarmerende gamle ting :)

Lykke til med eksamener, det er slitsomt når det står på, men utrolig godt når det er ferdig!

Hilsen Margrethe

Solveig sa...

Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Håper solen har funnet deg nå:o)
Så flott et kort! Kjempesøtt. Veldig kjekt å ha det stående fremme!
Håper du snart får roligere dager. Det er nesten litt strevsomt med vår når en studerer. Alt skal jo samtidig - og avsluttes i samme tempo!
Lykke til med dine oppgaver og prosjekt.
Klem fra Solveig

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så lekkert kort/bilde :) Er så flott med slike gamle bilder ;)
Håper du har det fint og at studiene dine går flott! No er det vel straks ferie? :) Vi får ferie om 2 veker, og det skal jammen meg nytast! :) Da blir det loppemarked og div :) Kjekt å få låne større bil, så vi får plass til litt av kvart.. hehe :)

Lykke til :) Godklem

Viola sa...

Vad roligt att få höra utav dig, undrade vart du tog vägen..vilket vackert blomkort du visar, önskar en skön helg och hoppas vi hörs snart igen, kram VIOLA

Unknown sa...

Hejsan du rara! Åh så vackra bilder, du kan allt du!
Jag vidarebefodra just fotot på dig till vår art director och phu tyvärr håller inte det heller i upplösning, det måste vara minst 1,2 MG i storlek, vill du sända det snarast eller vill du att vi har med en extra bild från ditt hem istället för ett foto på dig? Ja välj det som känns mest gott för dig. KRAM Petra

manon 21 sa...

j'aime beaucoup!!

manon

Unknown sa...

Hei Siren!
Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har "hørt og sett" noe til deg nå...du er saaaaavnet i Blogglandia!!

STOR klem:))

Camilla sa...

Utrolig vakre bilder, flotte med masse inspirasjon!

Jeg titter videre her i bloggen din, veldig mye fint.
Sommerklem, Camilla.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails