søndag 24. oktober 2010

Et nytt bilde…

Jeg har kjøpt meg et nytt bilde! :)
Jeg har pyntet rundt bildet med stearinlys, kors og en liten mini glassklokke…

P1012916

Jeg blir aldri lei av bilder med motiver i denne sjangren. Skulle ønske jeg hadde mye veggplass, da skulle jeg investert i flere a`la samme type. Men veggplass er en stor mangelvare hos meg, så da gjelder det å nyte de få bildene man har plass til! :)

P1012902

Ja, da er atter ei helg på hell, dagene raser jo avgårde…før vi vet ordet av det så er vi i desember måned! Og jeg som aldri bruker å få julestemning  i oktober, har gått hen å begynne å lengte til jul allerede. Men det var mest i forrige uke det, da snøen dalte så vakkert ned og dekket landskapet vårt hvitt. Nå er snøen borte igjen, og det sammer er det meste av julestemningen, rart det dær hvordan været påvirker oss…

Ønsker alle som er innom ei riktig god uke! :)

16 kommentarer:

Landcharm sa...

Et flott bilde! Ja, jula kommer nok litt for fort på oss også dette året. Ha en fin dag videre!

Hulda sa...

Virkelig et flott bilde, jeg har det i A5-format. Lekkert du har stylet rundt det også. Flott!

Ja, tenk, i dag er det nøyaktig 2 mnd til julaften. Gleder meg til advent, det er alltid så koselig. :)

Mitt hvite hus sa...

Kjempestilig bilde du har kjøpt deg...

herlige bilder..

Nyt kvelden..

klemmer

Maliva`s verden sa...

Ja jeg også sitter med litt julesteming her i huset...pga.et duftene lys med kanel og appelsin, som lukter så godt.
Men blir nok noen uker til før mitt første juleinnlegg kommer tror jeg.
Vakkert bilde....jeg også liker den typen der, bare så synd at jeg har et hus med få ledige vegger igjen;o) Fortsatt fin søndag til deg fra meg

Crinoline sa...

Nydelig bilde,Siren.Jeg synes også at lykten er flott.Her lå det litt snø på fredag morgen,men forsvant raskt.God uke til deg.Klem

Sommerhuset i bakken sa...

Vakkert bilde, vakker lykt og vakkert kors ;-)

Ha en finfin kveld!

Nel sa...

The blog is very good!! Congratulations!!
http://nelsonsouzza.blogspot.com

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg bilde, og alt du har satt rundt! Her er snøv enno, har vore her sidan sist tysdag... Eg har også kome i julestemning? Blir veeeldig lenge å vente :)

Ha ei nydeleg veke!
God klem frå Elin :)

Unknown sa...

Heia Siren!
Herlig bilde, hvor får du tak i disse flotte bildene?
Ser jeg har gått glipp av de to siste innleggene dine *krise*...

Må lese meg opp nå;)

Li/Småtingene sa...

Så nydelig bilde du hadde fått deg! Og så likte jeg så godt det du hadde pyntet med rundt det; fin stemning!

Ha ei fin uke!

Solstrålå sa...

Oiiyy!Det var nydelig!
Jeg er og en stor tilhenger av religiøse motiv!
Heldige du!!
Ønsker deg ei fin uke!
Klem fra Sol

Elin | Draumesidene sa...

Hei kjære du! Takk for besøk :) Blir så glad! :) Hadde god tid i dag, og har fått sett godt på alle bilda dine under her. VAKKERT! Nydelege gamle, brev... Og så fint hos deg!

Ynskjer deg ei flott veke vidare!
God klem frå Elin :)

Madame Morell sa...

Fin bild.
Jessika

Elin | Draumesidene sa...

Hei Siren! ille berre innom med ein måndagsklem til deg!

Ynskjer deg alt godt i november!
God klem frå Elin :)

Unknown sa...

Heia Siren;)
Kitchen skiltet kan du få kjøpt her:

http://lobelia.no/?PageID=6329&ItemID=10238

Håper du har det bra, savner innleggen dine;)

Klem

Jacqueline @ HOME sa...

Oh Siren,
I have that picture....I bought it from a Swedish webshop. It's lovely, isn't it ? Thank you so much for your lovely comment. I do so appreciate it as I love everything that you do, so it is lovely when you pop over to see me ! XXXX

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails