søndag 5. oktober 2008

Skjenken min

Denne søndagen har jeg gjort en masse rart, blant annet ordna oppå skjenken min. Det var på tide, for den har vært kraftig nedvurdert i det siste! :)

PIC_0517-1 

Det er noe eget med møbler som man kjøper for en billig penge, man blir liksom mer glad i de og setter mer pris på de…er ikke det rart? Og denne skjenken var så billig at det nesten ikke er sant…Slik ser skjenken ut nå, men om jeg kjenner meg selv rett så er det nok ikke lenge før jeg bytter oppå den igjen! :)


PIC_0526-1

Og så har jeg hengt mine glasslamper over den, fant plutselig ut at de ville passe godt der.

 PIC_0506-1

Det ble faktisk veldig koselig med lys i glasslampene…og da skal jeg ta kveld. Ønsker dere som er innom en god natt! :)

9 kommentarer:

tinemor sa...

Så fin sjenk.
Og så lekkert du har dekorert!!!!
Me like.
;-)

Prinsesse Elin sa...

He he det er jo akkurat som meg det. Men du og du så moro det er å forandre på ting. Litt forandring og vips så har man fått seg et helt nytt hjem. Nydelige bilder:O)

krinkelkroken sa...

Fin blogg du har!!!
det lysthuset var jo bare nydelig;)

Så fint du har dekorert på skjenken, kjempefint, likte spesielt godt de søte lampene!

by Siv sa...

Det ble jo helt fantastisk flott. Fint lys det ble :)
Ha en finfin uke
*Siv*

Emmeline sa...

SÅÅÅ nydelig og fint det ble på skjenken din. Skjønne lamper over var det også...Kjekt å se. Håper du tar utfordringen med å vise frem noen bomkjøp?? Du har det så fint her hos deg, så du har kanskje ikke gjort noen bommer??

Ha en superfin mandag;)

Millas hem sa...

Skänken är otroligt fin och alla detaljer till!
Kram Camilla

Anonym sa...

Å så fint og koselig det ble.Veldig søte de lampene. Du er så flink med detaljer.
Ha en fin kveld.

Magdalena sa...

så flott stil,- er også så svak for det fransk- ( sacrale)hvite...
vi møtes, må visst linke deg for å holde oversikt ,- velkommen i gjengen...

Solveig sa...

For en fin sjenk!
Og så mye fine ting du har:)
Veldig fine lamper.
Du har det kjempe fint hos deg.

Ønsker deg ei riktig god helg:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails