mandag 29. desember 2008

Oh du hærlige romjul!

Fri i fra arbeid, sove lenge, god mat, kaffekos, venner på besøk, ingen studier, film, familiekos...livet kan nesten ikke bli bedre! :)

Alt ville vært helt perfekt om det ikke var for været, det har hølja ned, og stormen har herjet. Både fjøsdøra, døra til lysthuset og rekkverket på huset har blitt tatt av vinden...ja til og med en av ungbuskene som står i hagen min har måttet bøte med livet! Det nydelige juleværet som vi hadde julaften, rant bort i løpet av 1. juledag, og etterlot seg holke og brunt gress...

Men det ser lysere ut! Til nyttårsaften er det meldt snø igjen, og stormen har heldigvis sluppet taket etter 4 hele dager! :)

DSC01421-1-1

Storm eller ikke, jeg har kost meg likevel! Har hatt 100 % avslappning, og bare gjort ting som jeg ellers har dårlig samvittighet for å gjøre. :)

DSC01424-1 

Viser noen romjulsbilder, de er i fra lille-stua. Er nok stor sannsynlighet for at dette blir mine siste bilder dette året, men man skal aldri si aldri...

DSC01417-1 

Snart er år 2008 over, og jeg har blogget i ca et halvt år! Var bare helt tilfeldig, etter et google search at jeg oppdaget denne interiør verdenen...Og siden da har jeg vært helt hektet! Det er så utrolig mange flotte hjem som vises frem, og en masse inspirasjon å hente her inne. Og ikke for å snakke om alle de hyggelige menneskene som befinner seg her! Jeg vil takke alle dere som i løpet av min blogg periode har tatt dere tiden til å legge igjen en kommentar, ja dere vet vel selv hvor utrolig hyggelig det er å lese kommentarer som man får! :) Ønsker alle som er innom en fortsatt fin romjul! :)

4 kommentarer:

tinemor sa...

Vakkre bilder!
Ja, her koser vi oss også og slapper av.
Ingen storm her, men skikkelig is og glatt, så vi holder oss innendørs.
Kos deg videre
Klem

Magdalena sa...

vakre bilder...
vi nyter denne rolige romjulen~~~~

Magdalena sa...

vakre bilder...
vi nyter denne rolige romjulen~~~~

tinemor sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.
Jeg ønsker alt godt for deg og dine i året som kommer!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails