lørdag 14. januar 2012

Lys i mørket…

Som jeg lengter etter sola, og at dagene skal bli lysere. Det er fremdeles helt mørkt ute når jeg drar på jobb, og kommer hjem i fra jobb. Heldigvis kommer sola tilbake om ei uke, jeg gleder meg til å se den igjen! 

Jeg tenner lys inne hver dag i mørketiden, det går både i vanlige stearinlys og duftlys. Duftlysene på bildet kjøpte jeg på Nille, de lukter helt fantastisk.  

123

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I disse dager holder vi på med oppussing av gangen, som skal få ny panel og farger. Det har tatt tid å mote seg opp til dette arbeidet, men nå er vi heldigvis i gang. Før og etter bilder kommer når vi er ferdige. :)

3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Nydelig farge!

Home By Virginia sa...

Lengter også etter soooool og lysere dager...!!! :D *Sukk*

Duftlys er virkelig en stor favoritt her hjemme... <3 Har ikke prøvd dette fra Nille... Takk for tips! :)

*Ha en fortsatt fin søndag*

-Klemmer-

Unknown sa...

Hei Siren!
Her lengtes det også etter lysere dager!
Men nå begynner det å merkes at dagene er litt lysere og lengre, selvom det enda er noen dager til sola kommer tilbake. Det skal bli såååå GODT!

Disse så jeg på Nille også, og kjøpte med den beholderen med dufterosen til å ha duftolje i - genial på badet;)

Ha en flott uke videre!
KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails