søndag 13. mai 2012

Hjelp!


Vi holder på å snø ned her i nord! I hele går og i natt har vi hatt snøstorm. I dag sto jeg opp til et tykt lag med snø på plenen, det er ikke koselig i det hele tatt! Mens andre viser nydelige hagebilder av grønn plen, og vakre blomster som holder på å springe ut, her er vår hage i dag. Det er bare 5 dager igjen til 17 mai, hjelp!

Været er så utsabilt for tiden. Det snør, regner, hagler og innimellom byr himmelen på solskinn. Akkurat på dette bildet er sola på god tur frem bak skyene, men desverre så varer den ikke lenge. Heldigvis tiner det fort, men trivelig er det ikke med så mye snø, nesten midt i mai. Tenk at bare for noen dager siden satt jeg å så på en snøfri plen, og planla innkjøp av nye syrinbusker…

11 kommentarer:

Hulda sa...

Men, snøen er vel borte nå? Her kom det litt i går, men alt forsvant tidlig i formiddag, heldigvis. Håper det var siste krampetrekninga!! Nydelig lysthus dere har. :) Gleder meg til vårt også står ferdig. :)

Kari sa...

Huff, stakkars dere! Her i Sandefjord er det kaldt i dag, men sol og snart sommer! Håper det snart kommer finvær til dere også! Fint lysthus, forresten ;o)

Anonym sa...

Heia!

Men huffa meg,ny snø i Mai kan ikkje vere kjekt nei!:o)
Men om det er ei trøyst så regner oss nesten vekk her da........fysj,sterk kuling og MASSE regn her no!!
Så 17 mai klea iår må nok bli støvler og regnkle:-))) Men skitt på,eg tek alle utfordringer på strak arm:) Dessverre kan oss ikkje gjere noko med veret,men oss kan gjere det beste ut av det:)

Håper sola skin på deg snart Siren!
Ha ei fin veke,og ein god 17 mai uansett ver!:)

Klem Klem!
-Randi-

Siren sa...

Heia Randi! Nei, ikke mye trivelig med snø nå i mai, men...nå er den borte igjen i fra plenen. LYKKE! :) Jeg lengter så i mot sommer (og sommerferie) ;).

Er ikke noe særlig artig med regn heller da, men neppe så kalt som med snø rundt dørene.

Håper du har det bra, savner deg på bloggen! :)

Kos deg på 17 mai du også! Klem :)

Taubanevegen sa...

Nei, snø i mai vil vi ikke ha...! Håper våren SNART kommer til dere også! Nyyydelig lysthus! :)

Og du, angående strikkeprosjektet mitt... Jeg er heller ikke flink til å strikke, derfor jeg strikker enkle lapper! ;) Kanten rundt har jeg tenkt å hekle, men da må jeg først få et kurs av mamma, eller om hun hekler den for meg!? ;)

Ønsker deg og dine en koselig 17. mai!

Aia :)

salige lavendel sa...

Må jo bsre si at det var et fantastisk bilde med helt utrolig stemning!!! Men skjønner jo at snø føles litt drøyt i midten av mai. Får håpe det kommer sjokkvarme og smelter vekk alt sammen i en fei...

Bjørkli Søndre sa...

Kom over bloggen din her nå og lest meg nedover! Et nydelig hjem og små mange flotte ting du har! Et koselig hjem! Gleder meg til å følge deg videre!

En god helg til deg!

butik busana muslim sa...

Great post,I really like your article

salige lavendel sa...

NÅ håper jeg snøen er forsvunnet hos deg!!! =) Ha en koselig kveld.

salige lavendel sa...

Godt å være igang med maling ute, vi skal til snart vi også. Holder på å male noen stoler nå, så vil bli ferdig med det først. Er igrunn ok å male når man først er igang, det er det å kommeigang som er bøygen...Koselig at du likte skoplansjen =) Det ligger en større skoplansje på www.saligelavendel.no under kategorien plansjer, men den er nok heller ikke så stor som du ville hatt den. Har den selv på veggen her hos meg, elsker nemlig sko litt over det som er normalt, hehe.Håper godværet sveiper innom deg snart!! Kos dg videre med malingen.

Barnelykke sa...

Et ufattelig vakkert bilde på tross av dårlig vær!

Håper og regner med at snøen er borte nå å dere får nyte litt sommerdager!!

Klem
Birte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails