søndag 27. november 2011

Julepynt i Norgesglass…

Endelig dere er den herlige adventstid her igjen, jeg elsker jul! Også i år blir det ei jul med hvit basis, krydret med rødt og natur detaljer. Disse fargene er så flott i lag, og så er det jo viktig synest jeg da at juleting passer inn med stilen i resten av huset.  

I går bestemte jeg meg for å gjøre noe nytt med norgesglassene mine; et lite juletre, søte små sopper og sukker på bunnen…voila…ny koselig julepynt! For å få til denne pynten må man lime det man skal pynte med fast i glasset som ligger i korken, jeg brukte vanlig teip. Så heller man sukker i selve glasset, skrur på lokket og snur.

christmas threes m curl boarderDet har vært så som så med innlegg fra meg i det siste, likevel ser jeg at bloggen min blir besøkt. Det setter jeg utrolig stor pris på, jeg håper å kunne oppdatere oftere nå som det værste av tidspress har lagt seg.

Nå skal vaskebøtta frem, ja jeg vet det er 1 søndag i advent. Men det blir ikke jul hos meg uten rundvask, og den må taes når man har tid…

10 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var jo supert! Ser at Norgesglass kan brukes i det uendelige. :) Flotte dekorasjoner, og herlige bilder og layouts du viser oss her.

Landcharm sa...

Dette likte jeg! En meget kretiv og fin idè. Nyt adventstiden!

Elin / Draumesidene sa...

Smart! :) God idè! Ser på eit innlegg lenger nede at du har lyslenkje på hesjestaur, det har jo eg også? Det er i slike stunder eg lurer på om eg har sett det først hos deg? Alltid eit dilemma her i bloggfellesskapet; eg trur at eg har kome på noko sjølv...

Ha ein fin kveld!
Adventsklem,
Elin :)

Tinas vita bo sa...

Vill ju inte verka dum, men hur sjutton har du lyckats få dit pyntet i locket på burken??
Ser toppen ut!! Kul ide' om man fattar hur??!! hihi

Ha en fin söndag
Kram Tina

Hummerogkannarifugl sa...

så morsomt;)

Maliva`s verden sa...

Ja dette likte jeg også...en ny idè;o) Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid, så håper jeg du kommer med enda flere tips.
Klem fra meg

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Koooooselig med innlegg fra deg igjen! (tror jeg sier det hver gang du legger ut noe nytt?!) hihi...

Dette var jo helt genialt, en supersmart idé;)

Adventsklem til deg!

Frøken Loppe sa...

Hei!
Det var jo super fint!!!
Utruleg artig ide :o)
Takk for kosleg kommentar på bloggen min :o)
Håper du får ei fin adventstid!

MissMette sa...

Ja, disse er så utrolig dekorative og flotte ღ Love It... Tusen takk for koselig kommentar, det varmer og gjør godt ღ Ja, det var endelig på tide med noen flere butikker her i Brønnøysund - gleder meg til i morgen for å se hvordan det har blitt :)) Ønsker deg en fin, fin kveld videre og uke ღ Klem fra Mette

Ramme Alvor sa...

I love!!!!!!!!!
Herleg blogg!!!


Klem!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails